OM_MA_01 | OM_MA_01 - BEROEPSROL: INFORMATIEBEHEERDER | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
OM_MA_01.1 | OM_MA_01.1 - de voor een opdracht vereiste, eventueel meertalige gegevens efficiënt kan verzamelen vanuit betrouwbare, relevante bronnen (ook multimedia-informatie)- | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
OM_MA_01.2 | OM_MA_01.2 - kan interpreteren welke informatie essentieel is om interne en externe bedrijfsprocessen probleemloos te laten verlopen- | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
OM_MA_01.3 | OM_MA_01.3 - zelfstandig deze geselecteerde gegevens kan verwerken tot direct bruikbare informatie. Bij die verwerking kan hij de informatie analyseren, structureren, synthetiseren en presenteren met de daarvoor gepaste software- | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
OM_MA_01.4 | OM_MA_01.4 - de verwerkte informatie kan beheren zodat die door alle rechthebbenden snel en efficiënt kan teruggevonden en geraadpleegd worden (archiefbeheer)- hij heeft daarbij voldoende oog voor de beveiliging van digitale informatie- | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
OM_MA_01.5 | OM_MA_01.5 - de verwerkte informatie kan laten doorstromen naar anderen, lacunes in de informatie en in de doorstroming ervan kan onderkennen, ze kan rapporteren en helpen oplossen. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
OM_MA_02.03 | OM_MA_02.3 - correcte rapporten, memo’s, verslagen, formulieren kan opstellen/redigeren- | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
OM_MA_03 | "OM_MA_03 - BEROEPSROL: ORGANISATOR/COÖRDINATOR
Dit wil zeggen dat de jonge professional van de Bachelor in Office management, afstudeerrichting Management assistant:" | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
OM_MA_03.0C | OM_MA_03.C - De jonge professional kan zijn werk in tijd plannen, prioriteiten stellen, deadlines halen, ook als hij onder (zware) stress staat. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
OM_MA_04.0A | OM_MA_04.A - Als beleidsadviseur/ondernemer kan de jonge professional de visie, strategie van het management begrijpen, de draagwijdte ervan vatten zodat hij de implementatie ervan adequaat kan ondersteunen. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
OM_MA_04.0B | OM_MA_04.B - Hij kan een advies formuleren en verantwoorden op basis van beroepsgebonden informatie en zo bijdragen tot de beleidsvoering. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
OM_MA_05 | "OM_MA_05 - BEROEPSROL: KWALITEITSBEWAKER
Dit wil zeggen dat de jonge professional van de Bachelor in Office management, afstudeerrichting Management assistant:" | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
OM_MA_05.02 | OM_MA_05.2 - een kwaliteitsvolle redenering kan opbouwen, waarbij hij rekening houdt met beroepsspecifieke inzichten, ervaringen, bevindingen en gewoonten- | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
OM_MA_05.03 | OM_MA_05.3 - het eigen functioneren kritisch kan evalueren en eventueel bijsturen. Op basis van deze reflectie streeft hij ook naar een verdere (levenslange) ontwikkeling van de eigen competenties- | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
OM_MA_05.04 | OM_MA_05.4 - nieuwe ontwikkelingen in het werkveld kan volgen, zich eigen maken, en op basis daarvan innoverende voorstellen kan doen- | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
OM_MA_05.05 | OM_MA_05.5 - een breed gamma aan concrete beroepsspecifieke problemen met creativiteit en flexibiliteit kan oplossen- | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
OM_MA_05.07 | OM_MA_05.7 - goed kan inschatten in hoeverre hij de werkuitvoering volledig zelfstandig kan en mag afhandelen, hoeveel initiatief hij zelf kan en mag nemen en ook de impact van zijn initiatief goed kan inschatten- | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
OM_MA_05.08 | OM_MA_05.8 - zelfstandig een taak kan aanvatten en afwerken, zelfstandig over het proces en de resultaten kan rapporteren- zijn eigen aanpak kan verantwoorden- | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
OM_MA_05.09 | OM_MA_05.9 - taken kan uitvoeren met aandacht voor alle deelelementen, hoe klein ook, zodat hij een hoge mate van correctheid en volledigheid in gegevens en procedures bereikt. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
OM_MA_05.11 | OM_MA_05.11 - in een (multicultureel, multidisciplinair) team een constructieve inbreng kan hebben met respect voor de inbreng van de anderen- | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
OM_MA_05.12 | OM_MA_05.12 - ethische, deontologische of maatschappelijke vragen in zijn beroepscontext kan onderkennen en hierbij een beredeneerd standpunt kan innemen. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |