Lessius Mechelen ects

Hoofdpagina | Schakelprogramma elektronica-ICT

Analoge synthese (0910ABAeict301)


Opleiding Schakelprogramma elektronica-ICT Academiejaar 2011-12
Studiepunten 3 Studietijd
OpleidingsfaseEerste Opleidingsfase Creditcontract mogelijkJa
Examencontract(diploma) mogelijk Ja Examencontract (creditbewijs) mogelijk Ja
AardVerplicht QuoteringPunt op 20
Tweede examenkansJa Tolereerbaar Ja

Docenten

  • Van Troyen Dirk
  • Pauwels DaniĆ«l

Onderwijsvorm

  • Hoorcollege
  • Laboratorium

Begincompetentie

niet van toepassing (1e schakeljaar)

niet van toepassing (1ste schakeljaar)

Eindcompetentie

AB_IV_01AB_IV_01 - Probleemoplossend vermogenGeen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus
AB_IV_02AB_IV_02 - Praktische vaardighedenGeen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus
AB_IV_02AB_IV_02 - Praktische vaardighedenGeen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus
AB_KI_01AB_KI_01 - Wetenschappelijke kennisGeen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus
AB_KI_02AB_KI_02 - Polyvalente technische kennisGeen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus
AB_KI_02AB_KI_02 - Polyvalente technische kennisGeen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus
AB_KI_03AB_KI_03 - Specifieke technische kennisGeen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus
AB_KI_03AB_KI_03 - Specifieke technische kennisGeen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus
AB_OV_01AB_OV_01 - Kritische reflectie en onderzoekende houdingGeen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus

Studiematerialen

Evaluatie

Analoge synthese, theorie (0910ABAeict301a)
Eerste examenkansEerste examenperiode (januari)Schriftelijk examen met mondelinge voortzetting100%
Tweede examenkansDerde examenperiode (augustus)Schriftelijk examen met mondelinge voortzetting100%
Analoge synthese, practica (0910ABAeict301b)
Eerste examenkansEerste examenperiode (januari)Opdrachten100%
Tweede examenkansDerde examenperiode (augustus)Mondeling examen100% met voorafgaande voorbereiding van een opdracht Na de deliberatie van de academische bachelor wordt aan de student een opdracht toegekend. De student is verantwoordelijk voor het contacteren van de docent i.v.m. een opdracht. De uitvoering en resultaten van deze opdracht worden meegebracht naar het examen waar deze opdracht door de student toegelicht wordt.