Hoofdpagina | Bachelor in de elektronica-ict
Software 3 (1011PBAEII201)
| Bachelor in de elektronica-ict |
2011-12 |
| 6 |
|
| Tweede Opleidingsfase |
Ja |
| Ja |
Ja |
| Verplicht |
Punt op 20 |
| Ja |
Ja |
Docenten
Onderwijsvorm
Begincompetentie
Programmeren1, Programmeren2 en Software2 gevolgd hebben.
Programmeren1, Programmeren2 en Software2 gevolgd hebben.
Eindcompetentie
| PB _a_02 | PB _a_02 - Het vermogen tot verwerven en verwerken van informatie | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
| PB _a_07 | PB _a_07 - Het vermogen tot communiceren van informatie, ideeën, problemen en oplossingen, zowel aan specialisten als aan leken | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
| PB _b_01 | PB _b_01 - Teamgericht kunnen werken | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
| PB _b_02 | PB _b_02 - Oplossingsgericht kunnen werken in de zin van het zelfstandig kunnen definiëren en analyseren van complete probleemsituaties in de beroepspraktijk | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
| PB _b_02 | PB _b_02 - Oplossingsgericht kunnen werken in de zin van het zelfstandig kunnen definiëren en analyseren van complete probleemsituaties in de beroepspraktijk | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
| PB _b_03 | PB _b_03 - Het kunnen ontwikkelen en toepassen van zinvolle oplossingsstrategieën | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
| PB _b_03 | PB _b_03 - Het kunnen ontwikkelen en toepassen van zinvolle oplossingsstrategieën | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
| PB_a_01 | PB_a_01 - Denk- en redeneervaardigheid | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
| PB_a_03 | PB_a_03 - Het vermogen tot kritische reflectie | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
| PB_b_04 | PB_b_04 - Het besef van maatschappelijke verantwoordelijkheid samenhangend met de beroepspraktijk | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
| PB_k | PB _k - Kennis | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
Inhoud
Object Oriented Programming theorie:
Inleiding tot Qt. Signals and Slots. Object Model. Layout Management. Het Paint Systeem. Container Classes. Internationalisatie. Qt Widget’s. Multithreaded programmeren. Design patterns. Socket programmeren.
Object Oriented Programming labo:
Inleiding tot Qt. Signals and Slots. Object Model. Layout Management. Het Paint Systeem. Container Classes. Internationalisatie. Qt Widget’s. Multithreaded programmeren. Design patterns. Socket programmeren.
Studiematerialen
Evaluatie
| Object Oriented Programming theorie (1011PBAEII201a) |
Eerste examenkans | Tweede examenperiode (juni) | Schriftelijk examen | 100% | | Tweede examenkans | Derde examenperiode (augustus) | Schriftelijk examen | 100% | | | Object Oriented Programming labo (1011PBAEII201b) |
Eerste examenkans | Tweede examenperiode (juni) | Tussentijdse evaluatie | 100% | | Tweede examenkans | Derde examenperiode (augustus) | Praktijkexamen | 100% | |