Hoofdpagina | Bachelor in de elektronica-ict
Software 2 (1011PBAEII200)
Bachelor in de elektronica-ict |
2011-12 |
6 |
|
Tweede Opleidingsfase |
Ja |
Ja |
Ja |
Verplicht |
Punt op 20 |
Ja |
Ja |
Docenten
Onderwijsvorm
Begincompetentie
C theorie (1011PBAEI101b), C labo (1011PBAEI101c)
C-aanvullingen theorie (1011PBAEII100a), C-aanvullingen labo (1011PBAEII100b)
C theorie (1011PBAEI101b),
C labo (1011PBAEI101c)
C-aanvullingen theorie (1011PBAEII100a),
C-aanvullingen labo (1011PBAEII100b)
Eindcompetentie
PB _a_02 | PB _a_02 - Het vermogen tot verwerven en verwerken van informatie | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
PB _a_02 | PB _a_02 - Het vermogen tot verwerven en verwerken van informatie | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
PB _b_02 | PB _b_02 - Oplossingsgericht kunnen werken in de zin van het zelfstandig kunnen definiëren en analyseren van complete probleemsituaties in de beroepspraktijk | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
PB _b_02 | PB _b_02 - Oplossingsgericht kunnen werken in de zin van het zelfstandig kunnen definiëren en analyseren van complete probleemsituaties in de beroepspraktijk | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
PB _b_03 | PB _b_03 - Het kunnen ontwikkelen en toepassen van zinvolle oplossingsstrategieën | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
PB _b_03 | PB _b_03 - Het kunnen ontwikkelen en toepassen van zinvolle oplossingsstrategieën | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
PB_a_01 | PB_a_01 - Denk- en redeneervaardigheid | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
PB_a_01 | PB_a_01 - Denk- en redeneervaardigheid | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
PB_a_03 | PB_a_03 - Het vermogen tot kritische reflectie | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
PB_a_03 | PB_a_03 - Het vermogen tot kritische reflectie | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
PB_b_04 | PB_b_04 - Het besef van maatschappelijke verantwoordelijkheid samenhangend met de beroepspraktijk | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
PB_b_04 | PB_b_04 - Het besef van maatschappelijke verantwoordelijkheid samenhangend met de beroepspraktijk | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
PB_k | PB _k - Kennis | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
PB_k | PB _k - Kennis | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
Inhoud
Object Oriented Programming theorie:
In de theorie worden volgende onderwerpen behandeld: UML Class diagram Use Case diagram State Machine diagram Activity diagram Communication diagram Sequence diagram De programmeertaal C++ Classes en Objects Interface, Implementation, Constructors, Destructors Memory Management Data Abstraction Inheritance Virtual Functions Exception Handling
Object Oriented Programming labo:
In de labo zittingen worden volgende onderwerpen behandeld: UML Class diagram Use Case diagram State Machine diagram Activity diagram Communication diagramSequence diagram De programmeertaal C++ Classes en Objects Interface, Implementation, Constructors, Destructors Memory Management Data Abstraction Inheritance Virtual Functions Exception Handling
Studiematerialen
Evaluatie
Object Oriented Programming theorie (1011PBAEII200a) |
Eerste examenkans | Eerste examenperiode (januari) | Schriftelijk examen met mondelinge voortzetting | 100% | | Tweede examenkans | Derde examenperiode (augustus) | Schriftelijk examen met mondelinge voortzetting | 100% | | Object Oriented Programming labo (1011PBAEII200b) |
Eerste examenkans | Eerste examenperiode (januari) | Mondeling examen | 100% | Met voorafgaande voorbereiding van een werkstuk.
Presentatie van een eigen ontwikkeld programma. | Tweede examenkans | Derde examenperiode (augustus) | Mondeling examen | 100% | Met voorafgaande voorbereiding van een werkstuk.
Presentatie van een eigen ontwikkeld programma. |