Hoofdpagina | Bachelor of Science in de industriële wetenschappen: elektronica-ICT
Analoge synthese (0910ABAeict301)
Bachelor of Science in de industriële wetenschappen: elektronica-ICT |
2011-12 |
3 |
90 uur |
Derde Opleidingsfase |
Ja |
Ja |
Ja |
Verplicht |
Punt op 20 |
Ja |
Ja |
Docenten
- Pauwels Daniël
- Van Troyen Dirk
Onderwijsvorm
Begincompetentie
cursus signaalverwerking gevolgd hebben
analoge en digitale technieken gevolgd hebben
Eindcompetentie
AB_IV_01 | AB_IV_01 - Probleemoplossend vermogen | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
AB_IV_02 | AB_IV_02 - Praktische vaardigheden | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
AB_IV_02 | AB_IV_02 - Praktische vaardigheden | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
AB_KI_01 | AB_KI_01 - Wetenschappelijke kennis | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
AB_KI_02 | AB_KI_02 - Polyvalente technische kennis | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
AB_KI_02 | AB_KI_02 - Polyvalente technische kennis | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
AB_KI_03 | AB_KI_03 - Specifieke technische kennis | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
AB_KI_03 | AB_KI_03 - Specifieke technische kennis | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
AB_OV_01 | AB_OV_01 - Kritische reflectie en onderzoekende houding | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
Studiematerialen
Evaluatie
Analoge synthese, theorie (0910ABAeict301a) |
Eerste examenkans | Eerste examenperiode (januari) | Schriftelijk examen met mondelinge voortzetting | 100% | |
Tweede examenkans | Derde examenperiode (augustus) | Schriftelijk examen met mondelinge voortzetting | 100% | |
Analoge synthese, practica (0910ABAeict301b) |
Eerste examenkans | Eerste examenperiode (januari) | Opdrachten | 100% | |
Tweede examenkans | Derde examenperiode (augustus) | Mondeling examen | 100% | met voorafgaande voorbereiding van een opdracht
Na de deliberatie van de academische bachelor wordt aan de student
een opdracht toegekend. De student is verantwoordelijk voor het contacteren van de docent i.v.m. een opdracht.
De uitvoering en resultaten van deze opdracht worden meegebracht naar het examen waar deze
opdracht door de student toegelicht wordt. |