Hoofdpagina | Bachelor in het informaticamanagement en de multimedia
Intensive Program
Bachelor in het informaticamanagement en de multimedia |
2011-12 |
nvt |
IM_4271 |
3 |
90 uur |
Tweede Programmajaar |
Ja |
Ja |
Ja |
Verplicht |
Punt op 20 |
Ja |
|
Docenten
- Tubbax Hans
- Thielemans Wouter
Onderwijstaal
Onderwijsvorm
Begincompetentie
Voor elk IP worden kandidaten gezocht. Afhankelijk van de inhoud van het IP, zullen specifieke competenties worden geëist.
Eindcompetentie
IM_AC_05.1 | IM_AC_05.1. Op een genuanceerde en efficiënte manier met alle stakeholders mondeling communiceren in het Nederlands en op een behoorlijke manier in het Frans en Engels. | Doorgroeiniveau |
IM_AC_06 | IM_AC_06 - Samenwerken als lid van een team en van de organisatie. | Doorgroeiniveau |
IM_AC_09 | IM_AC_09 - Initiatief nemen. | Doorgroeiniveau |
IM_AC_10 | IM_AC_10 - Handelen vanuit ethische en deontologische principes. | Doorgroeiniveau |
IM_AC_11 | IM_AC_11 - Handelen vanuit duurzaamheidsprincipes en diversiteit. | Doorgroeiniveau |
Leerresultaten
De eindcompetenties zijn IP afhankelijk en worden bij kandidaatstelling van de student medegedeeld.
Inhoud
What’s an IP (Erasmus)?
An Intensive Program (IP) is a short study program (min. 10 days) that brings together students and teachers from different countries. During those 10 (or more) days teachers and students will work on a certain project concerning special topics.
Aims and objectives of the IP?
• Teaching on a specific topic in a multinational, multicultural context
• Teamwork by students and teachers in this international context
• Comparing and combining different didactical and pedagogical methods
• Working on a real-life project exceeding the traditional “lab”-context
Studiematerialen
Meer info op de cursussen- en boekenlijst.
Evaluatie
Due to the specific scope of an Intensive Program, a second examination cannot be organized.
Eerste examenkans | Tweede examenperiode (juni) | Tussentijdse evaluatie | 100% | |