Hoofdpagina | Bachelor in de elektronica-ict
Project 2 ICT ontwerpen (2 EII 06)
Bachelor in de elektronica-ict |
2010-11 |
6 |
180 uur |
Tweede Opleidingsfase |
|
Ja |
Ja |
Verplicht |
Punt op 20 |
Ja |
|
Docenten
Onderwijstaal
Onderwijsvorm
Begincompetentie
geslaagd zijn voor Project 1
Eindcompetentie
PB _a_02 - Het vermogen tot verwerven en verwerken van informatie |
PB _a_04 - Het vermogen tot projectmatig werken |
PB _a_05 - Creativiteit |
PB _a_07 - Het vermogen tot communiceren van informatie, ideeën, problemen en oplossingen, zowel aan specialisten als aan leken |
PB _b_01 - Teamgericht kunnen werken |
PB _b_02 - Oplossingsgericht kunnen werken in de zin van het zelfstandig kunnen definiëren en analyseren van complete probleemsituaties in de beroepspraktijk |
PB_a_01 - Denk- en redeneervaardigheid |
Leerresultaten
De student kan zelf de probleemstelling vertalen naar een oplossing. (a1,b2)
De student kan zelf documentatie opzoeken en verwerken relevant aan het project. (a2)
De student kan zijn project in fases opdelen en projectmatig uitwerken. (a4)
De student kan creatieve oplossingen verzinnen voor deelproblemen. (a5)
De student kan oplossingen en problemen communiceren, zowel met medestudenten, docenten, als
andere geïnteresseerden. (a7)
De student kan in een team een project afwerken. (b1)
De student kan op een zelfstandige wijze de probleemstelling tot een kwalitatieve oplossing
verwerken. (b2)
Inhoud
Een ICT – gericht project.
Onderwerp van het project is gerelateerd aan het curriculum van het tweede jaar.
Het project moet in team worden uitgevoerd.
Rapportering gebeurd bij aanvang, tijdens het project en bij het afsluiten van het project.
Presentatie met vragenronde.
Studiematerialen
Evaluatie
Eerste examenkans | Eerste examenperiode (januari) | Opdrachten | 30% | | Eerste examenkans | Tweede examenperiode (juni) | Opdrachten | 70% | | Tweede examenkans | Derde examenperiode (augustus) | Mondeling examen | 100% | met voorafgaande voorbereiding van een werkstuk
De student neemt op voorhand contact op met de betrokken docenten
om de opdracht duidelijk vast te stellen. |