IV_01 | IV_01 - De student werkt met inzicht in de ruimtelijke, vormelijke, artistieke, functionele, esthetische en duurzame waarden van een omgeving. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_01.1 | IV_01.1 - vertaalt zijn ideeën en ontwerpen naar een ruimtelijke vorm. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_01.2 | IV_01.2 - werkt naar integratie in de bestaande context. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_01.3 | IV_01.3 - komt tot een evenwichtige compositie in het tweedimensionele vlak. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_01.4 | IV_01.4 - heeft gevoel voor vormverhoudingen in de driedimensionele ruimte. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_01.5 | IV_01.5 - gaat om met textuur, kleur en de eigenheden van het materiaal, zowel op het tweedimensionele vlak als in de driedimensionele ruimte. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_01.6 | IV_01.6 - respecteert de uitgangsprincipes van duurzaam ontwerpen. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_02 | IV_02 - De student houdt rekening met de historische, actuele, culturele, ethische, maatschappelijke en internationale context. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_02.3 | IV_02.3 - Heeft kennis en interesse in heersende trends | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_03 | IV_03 - De student neemt een kritische houding aan en streeft naar probleemoplossend en patroondoorbrekend denken. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_03.1 | IV_03.1 - neemt een kritische houding aan. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_03.2 | IV_03.2 - bedenkt creatieve oplossingen. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_04 | IV_04 - De student verzamelt, selecteert en verwerkt op een kritische wijze informatie. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_05 | IV_05 - De student hanteert een goede ontwerpmethodiek (analyse-concept-ontwerp-uitwerking-presentatie) | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_05.1 | IV_05.1 - analyseert de bestaande ruimte & context op een adequate manier. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_06.1 | IV_06.1 - gaat op een kritische wijze om met informatie | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_07 | IV_07 - De studentheeft kennis van ergonomie, materialen, kleuren en technieken en past ze toe. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_07.1 | IV_07.1 - respecteert de ergonomische vereisten. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_07.2 | IV_07.2 - past kennis van kleur op een juiste wijze toe. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |