IV_01 | IV_01 - De student werkt met inzicht in de ruimtelijke, vormelijke, artistieke, functionele, esthetische en duurzame waarden van een omgeving. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_01.2 | IV_01.2 - werkt naar integratie in de bestaande context. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_02 | IV_02 - De student houdt rekening met de historische, actuele, culturele, ethische, maatschappelijke en internationale context. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_03.2 | IV_03.2 - bedenkt creatieve oplossingen. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_04 | IV_04 - De student verzamelt, selecteert en verwerkt op een kritische wijze informatie. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_07 | IV_07 - De studentheeft kennis van ergonomie, materialen, kleuren en technieken en past ze toe. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_07.3 | IV_07.3 - heeft inzicht in bouwconstructies en past deze op een juiste wijze toe. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_07.5 | IV_07.5 - heeft inzicht in materialen en (interieur)technieken en past deze op een juiste wijze toe. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_08 | IV_08. - De student schat de technische haalbaarheid van een opdracht in en werkt prijsbewust. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_08.03 | IV_08.3 - maakt gedetailleerde opmetingsplannen | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_08.04 | IV_08.4 - maakt realistische uitvoeringsplannen. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_08.05 | IV_08.5 - maakt meetstaten. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_08.06 | IV_08.6 - maakt bestekken. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_08.07 | IV_08.7 - raadpleegt externe adviseurs en instanties. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_08.09 | IV_08.9 - bedenkt op korte termijn realistische oplossingen voor technische problemen. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_08.10 | IV_08.10 - communiceert zijn ideeën op een adequate manier en formuleert standpunten. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_09 | IV_09 - De student presenteert en communiceert met kennis van voorstellingstechnieken. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_09.1 | IV_09.1 - beheerst de grafische voorstellingstechnieken. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_09.5 | IV_09.5 - maakt juiste [ tekenconventies, schalen,… ] detail- & uitvoeringsplannen op. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_09.6 | IV_09.6 - legt een volledig en relevant projectdossier voor. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_09.7 | IV_09.7 - presenteert mondeling op een adequate manier. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_09.8 | IV_09.8 - presenteert met een relevant beeldverslag. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_09.9 | IV_09.9 - produceert een relevant en gestructureerd schriftelijk verslag. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_10 | IV_10 - De student werkt zowel zelfstandig als in teamverband. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |
IV_10.4 | IV10.4 - Heeft inzicht in de dagelijkse werking van een ontwerpbureau. | Geen omschrijving in gedragsindicatoren in niveaus |