Hoofdpagina | Postgraduaat in de multimedia
Inleiding tot Rich Media Applications
Docenten
Onderwijsvorm
Begincompetentie
Basiskennis xhtml, css.
Eindcompetentie
2. BEROEPSROL: COMMUNICATOR
2 B De jonge professional bepaalt voor een vooropgestelde boodschap en doelgroep de aangewezen communicatiekanalen en vormt daarvoor een geschikte communicatiestructuur.
3. BEROEPSROL: ORGANISATOR/COĆRDINATOR
3.B. De jonge professional plant zijn werk in tijd, stelt prioriteiten en haalt deadlines, ook als hij onder (zware) stress staat.
5. BEROEPSROL: KWALITEITSBEWAKER
5.A. De jonge professional staat bij de uitoefening van de verschillende beroepsrollen in voor de kwaliteit van zijn eigen werkuitvoering.
5.4. De jonge professional werkt accuraat, met aandacht voor alle relevante details.
5.7. De jonge professional denkt ook lateraal (=breed).
6. BEROEPSROL: CREATOR
6.D De jonge professional structureert, presenteert en visualiseert inhoud doelgroepgericht, zodanig dat waardevolle en betekenisvolle informatie ontstaat.
6.5. De jonge professional bedenkt en realiseert een visuele structuur vanuit het medium, in samenspraak met andere betrokken partijen en richt de visuele structuur op een welomlijnde doelgroep.
6.7. De jonge professional past technische formaten van audiovisuele materialen correct toe.
Inhoud
- positionering en ontstaan RIA
- technische context, FLEX - AIR en alternatieven
- Flex programmeeromgeving en MXML
- AS3 scriptingtaal en OOP
Studiematerialen
Meer info op de cursussen- en boekenlijst.
Toledo (Digitale leeromgeving)
- Opdrachten en studiemateriaal op Toledo
Evaluatie
Eerste examenkans | Tweede examenperiode (juni) | Tussentijdse evaluatie | 100% | | Tweede examenkans | Derde examenperiode (augustus) | Mondeling examen met computer | 100% | |