TRM_AC_01 | TRM_AC_01 - Kwaliteitsvol handelen door problemen o.m. flexibel, creatief en nauwkeurig op te lossen. | Doorgroeiniveau |
TRM_AC_01.1a | Werkt volgens geldende principes. | Elementair niveau |
TRM_AC_01.2b | Controleert het eigen werk. | Doorgroeiniveau |
TRM_AC_02 | TRM_AC_02 - Opbouwen van een kwaliteitsvolle redenering. | Doorgroeiniveau |
TRM_AC_02.2b | Gaat systematisch te werk in het analyseren van het vraagstuk/case. | Doorgroeiniveau |
TRM_AC_04 | TRM_AC_04 - Kritisch evalueren van het eigen functioneren, de werkomgeving en de sector in een context van levenslang leren. | Doorgroeiniveau |
TRM_AC_04.2a | Herkent sterktes en zwaktes in het eigen functioneren en leert van fouten. | Doorgroeiniveau |
TRM_AC_04.2b | Luistert actief naar feedback en probeert ervan te leren. | Doorgroeiniveau |
TRM_AC_05 | TRM_AC_05 - De interne en externe communicatie ondersteunen en verzorgen, zowel mondeling als schriftelijk communiceren, in minstens 3 vooraf gespecificeerde talen. | Integratieniveau |
TRM_AC_05.1 | TRM_AC_05.1 - Op een genuanceerde en efficiënte manier met alle stakeholders mondeling communiceren in het Nederlands en op een behoorlijke manier in het Frans/Engels/Duits of Spaans of Chinees, rekening houdend met de culturele verschillen, nationaal en internationaal, formeel en informeel. | Integratieniveau |
TRM_AC_05.1.1a | Voert routinematige interne en externe telefoongesprekken. | Elementair niveau |
TRM_AC_05.1.2b | Neemt (bij werkoverleg/vergaderingen) actief deel aan eenvoudige gesprekken over hem vertrouwde onderwerpen. | Doorgroeiniveau |
TRM_AC_05.1.2d | Geeft aan de hand van slides een korte presentatie. | Doorgroeiniveau |
TRM_AC_05.1.3a | Past de stijl aan het publiek aan (inclusief non-verbaal gedrag. | Integratieniveau |
TRM_AC_05.1.3c | Drukt zich helder en vlot uit. | Integratieniveau |
TRM_AC_05.1.3d | Formuleert een boodschap logisch en gestructureerd. | Integratieniveau |
TRM_AC_05.2 | TRM_AC_05.2 - Op een genuanceerde en efficiënte manier met alle stakeholders schriftelijk communiceren in het Nederlands en op een behoorlijke manier in het Frans/Engels/Duits of Spaans of Chinees, rekening houdend met de culturele verschillen, nationaal en internationaal, formeel en informeel. | Doorgroeiniveau |
TRM_AC_05.2.2a | Begrijpt de informatie van standaardbrieven/e-mails en memo's met zakelijke inhoud. | Doorgroeiniveau |
TRM_AC_05.2.2b | Vindt de belangrijskte punten uit langere teksten over maatschappelijke en zakelijke onderwerpen wanneer deze geschreven zijn in een courante, gestructureerde taal. | Doorgroeiniveau |
TRM_AC_05.2.2c | Stelt met behulp van een woordenboek brieven en e-mails op rond de meest voorkomende zaken in de dagelijkse beroepspraktijk, in formele en informele taal. | Doorgroeiniveau |
TRM_AC_05.2.2d | Stelt een eenvoudig rapport/verslag op van een werkoverleg. | Doorgroeiniveau |
TRM_AC_05.2.2e | Maakt zich de morfologie en grammatica van de taal, gedeeltelijk op zelfstandige basis, verder eigen. | Doorgroeiniveau |
TRM_AC_06 | TRM_AC_06 - Loyaal samenwerken als lid van een team en van de organisatie. | Doorgroeiniveau |
TRM_AC_06.2a | Pleegt overleg. | Doorgroeiniveau |
TRM_AC_06.2b | Steunt de voorstellen van anderen en bouwt voort om tot een gezamenlijk resultaat te komen. | Doorgroeiniveau |
TRM_AC_09 | TRM_AC_09 - Initiatief nemen. | Elementair niveau |
TRM_AC_10 | TRM_AC_10 - Handelen vanuit ethische en deontologische principes. | Elementair niveau |