BM_AC_04 | BM_AC_04 - Kritisch evalueren van het eigen functioneren en de werkomgeving en streven naar levenslang leren. | Doorgroeiniveau |
BM_AC_04.1a | Aanvaardt feedback over eigen functioneren. | Elementair niveau |
BM_AC_04.2a | Herkent sterktes en zwaktes in het eigen functioneren en leert van fouten. | Doorgroeiniveau |
BM_AC_04.2b | Luistert actief naar feedback en probeert ervan te leren. | Doorgroeiniveau |
BM_AC_05 | BM_AC_05 - De interne en externe communicatie ondersteunen en verzorgen, zowel mondeling als schriftelijk, in minstens 3 vooraf gespecificeerde talen. | Integratieniveau |
BM_AC_05.1 | BM_AC_05.1 - Op een genuanceerde en efficiƫnte manier met alle stakeholders mondeling communiceren in het Nederlands en op een behoorlijke manier in het Frans/Engels/Duits of Spaans of Chinees, rekening houdend met culturele verschillen, nationaal en internationaal, formeel en informeel. | Integratieniveau |
BM_AC_05.1.3a | Past de stijl aan het publiek aan (inclusief non-verbaal gedrag). | Integratieniveau |
BM_AC_05.1.3c | Drukt zich helder en vlot uit. | Integratieniveau |
BM_AC_05.1.3d | Formuleert een boodschap logisch en gestructureerd. | Integratieniveau |
BM_AC_05.1.3e | Voert in allerlei situaties een gepaste conversatie. | Integratieniveau |
BM_AC_05.1.3h | Begrijpt details bij briefing rond projecten. | Integratieniveau |
BM_AC_05.1.3i | Begrijpt bij discussies ook informele spreektaal. | Integratieniveau |
BM_AC_05.1.3k | Notuleert bij vergaderingen rond complexere thema's. | Integratieniveau |
BM_AC_05.2 | BM_AC_05.2 - Op een genuanceerde en efficiƫnte manier met alle stakeholders schriftelijk communiceren in het Nederlands en op een behoorlijke manier in het Frans/Engels/Duits of Spaans of Chinees, rekening houdend met culturele verschillen, nationaal en internationaal, formeel en informeel. | Integratieniveau |
BM_AC_05.2.2a | Begrijpt de informatie van standaardbrieven/e-mails en memo's met zakelijke inhoud. | Doorgroeiniveau |
BM_AC_05.2.2b | Vindt de belangrijskte punten uit langere teksten over maatschappelijke en zakelijke onderwerpen wanneer deze geschreven zijn in een courante, gestructureerde taal. | Doorgroeiniveau |
BM_AC_05.2.2d | Stelt een eenvoudig rapport/verslag op van een werkoverleg. | Doorgroeiniveau |
BM_AC_05.2.2e | Maakt zich de morfologie en grammatica van de taal, gedeeltelijk op zelfstandige basis, verder eigen. | Doorgroeiniveau |
BM_AC_05.2.3a | Begrijpt de meeste correspondentie, verslagen en vakliteratuur. | Integratieniveau |
BM_AC_05.2.3c | Vergelijkt verschillende informatie, schat in en analyseert. | Integratieniveau |
BM_AC_05.2.3d | Begrijpt de emotionele lading in persoonlijke en zakelijke brieven en reageert hierop adequaat. | Integratieniveau |
BM_AC_05.2.3e | Voert de zakelijke correspondentie van het bedrijf met de nodige accuratesse en creativiteit en heeft oog voor de eigenheid van elke brief en elke klant. | Integratieniveau |
BM_AC_06 | BM_AC_06 - Samenwerken als lid van een team en van de organisatie. | Integratieniveau |
BM_AC_06.3a | Draagt actief bij tot een gemeenschappelijk resultaat. | Integratieniveau |
BM_AC_06.3b | Neemt verantwoordelijkheid in het uitvoeren van gedelegeerde taken en/of voor het eigen deel van het teamwerk. | Integratieniveau |
BM_AC_06.3d | Heeft een open houding. | Integratieniveau |
BM_AC_06.3e | Bevordert de teamgeest. | Integratieniveau |