Binnen dit opleidingsonderdeel komen volgende aspecten aan bod:
onthaal
subjectief concept
leren reflecteren
reflecteren op de actualiteit
competenties
Aan dit opleidingsonderdeel is eveneens een tweedaagse creastage gekoppeld.
Inhoudelijk expert: De student kent het competentiekader eigen aan de opleiding. De student kan een duidelijk beeld van zichzelf vormen doorheen het jaar (subjectief concept).
Innovator, onderzoeker: De student beheerst een systematische reflectiemethode om de eigen ontwikkeling en in beperkte mate ook reeds het eigen functioneren in de beroepspraktijk kritisch te analyseren en gericht bij te sturen. De student kan reflecteren over actuele thema's.
Partner van ouders en verzorgers: De student kan op discrete wijze omgaan met ervaringen en bevindingen die medestudenten aanbrengen.
|
1ste examenperiode
|
2de examenperiode
|
3de examenperiode
|
|||
|
%
|
vorm
|
%
|
vorm
|
%
|
vorm
|
|
|
|
100
|
presentatie
|
100
|
presentatie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Afwezigheid en/of het niet tijdig bezorgen van de nodige documenten voor de groepsreflecties kan leiden tot een vermindering van 20% van het totale punt.