In dit opleidingsonderdeel ‘Brede kijk op leren’ verwerft de student (verdere) inzichten omtrent differentiatie en alternatieve assessment en het gebruik van een digitale leeromgeving als leerkracht. Gewapend met deze inzichten zal de student (in kleine groepjes) een gedifferentieerd en zelfstandig studietraject ontwikkelen voor 1ste jaarsstudenten. Naast het ontwikkelen van dit studietraject zal de student dit traject ook begeleiden en er een gepaste evaluatievorm voor ontwikkelen.
1ste examenperiode
|
2de examenperiode
|
3de examenperiode
|
|||
%
|
|
%
|
vorm
|
%
|
vorm
|
100
|
Permanent
|
|
|
100
|
taak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.
|
|
|
|
|
|
In het geval dat er geen gelijkwaardige inzet is binnen de groep zal er self- en peer-assessment toegepast worden, wat zal resulteren in gedifferentieerde resultaten.