Begeleider van leer- en ontwikkelingsprocessen: De student kan de principes van het ervaringsgericht onderwijs hanteren als richtsnoer voor goed onderwijs. De student kan de verschillende componenten van het didactisch model verduidelijken en in een eenvoudige context toepassen. De student heeft een duidelijk beeld van de ontwikkeling van de verschillende persoonlijkheidsdomeinen doorheen de verschillende leeftijdsfasen.
Inhoudelijk expert: De student kan actuele thema's over onderwijs opvolgen, duiden en situeren in de onderwijsstructuur.
Partner van ouders en verzorgers: De student kan discreet omgaan met (observatie)gegevens.
Lid van de onderwijsgemeenschap: De student kan een begrippenkader hanteren i.v.m. het onderwijslandschap in Vlaanderen.
* toelichting bij permanente evaluatie: In het geval dat er geen gelijkwaardige inzet is binnen de groep zal er self- en peer-assessment toegepast worden, wat zal resulteren in gedifferentieerde resultaten.
|
1ste examenperiode
|
2de examenperiode
|
3de examenperiode
|
|||
|
%
|
vorm
|
%
|
vorm
|
%
|
vorm
|
|
80
|
schriftelijk examen
|
|
|
100
|
schriftelijk examen
|
|
20
|
permanente evaluatie *
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|