Introductie public relations (2009-2010)

Studenten leren promotiemateriaal (flyers, affiches, uitnodigingen) maken voor scholen, evenementen, ... met behulp van Publisher. Er wordt aandacht besteed aan de inhoud, opbouw en de layout van het materiaal volgens 'de regels van de kunst'... 

A. Algemene competenties

  • 04. Projectmatig en methodisch handelen in functie van creatieve kennisontwikkeling
  • 07. Een ingesteldheid tot levenslang leren hebben

B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties

  • 09. Oplossingsgericht kunnen werken in de zin van het zelfstandig definiëren en analyseren van complexe probleemsituaties in de beroepspraktijk en het kunnen ontwikkelen en toepassen van zinvolle oplossingsstrategieën

C. Beroepsspecifieke competenties

  • C07 Lid van schoolteam.
  • C10 Cultuurparticipant.

A. Volgtijdelijkheid

B. Competenties

A. Type

  • Andere: bestaand promotiemateriaal
  • handboek
  • audiovisueel materiaal

B. Verplichte leermiddelen

Publisher 2007, An Dgryse, Annette Philips, Academia Press, 2008

C. Aanbevolen leermiddelen

The Non-Designer's designbook, Robin Willliams, Peachpit Press, 1994

A. Types

  • oefenpracticum
  • begeleide zelfstudie
  • projectwerk

B. Omschrijving

A. Types

  • praktische proef
  • aan de computer
  • projectwerk
  • permanente evaluatie

B. Omschrijving

OA:
10257560
Code:
10257560
Vakcoördinator:
Veerle Van Doninck
Semester:
1of2
Studiepunten:
3
Onderwijstaal:
Nederlands