De student begrijpt Engelse technische teksten.
De student bezit de basis van de Engelse vakterminologie.
Schriftelijk rapporteren:
- De student heeft een duidelijk beeld van de opdrachtomschrijving.
- De student schrijft heldere en duidelijke teksten zonder overbodige informatie.
- De student schrijft inhoudelijk correcte teksten.
- De student toetst de tekst af aan de opdrachtomschrijving.
- De student heeft oog voor vorm en opmaak.
- De student respecteert grammatica- en spellingsregels.
Mondeling presenteren:
- De student gaat na met welk doel de informatie wordt voorgesteld aan het publiek.
- De student geeft enkel relevante informatie en stelt deze gestructureerd voor
- De student beheerst de inhoud.
- De student gebruikt gepaste visuele hulpmiddelen.
- De student ondersteunt de voorstelling met gepast non-verbaal gedrag (lichaamshouding, gebaren, oogcontact, tempo, articulatie, intonatie, ...)
- De student past zijn/haar taalgebruik aan het publiek aan.
- De student houdt het publiek betrokken bij de presentatie.
Ibbotson, M. (2008). Cambridge Professional English: Cambridge English for Engineering. Cambridge: Cambridge University Press.
Dillien, L. (2009). Engels. Niet-gepubliceerde cursus voor het eerste jaar van de opleiding Elektromechanica - Klimatisering, Katholieke Hogeschool Kempen, Departement Technische Wetenschappen Geel.