Als inhoudelijk expert
- De student beschikt over diepgaande kennis, inzichten en vaardigheden op het vlak van de computerconfiguratie en netwerken.
- De student is in staat een bestaand of 'naakt' computersysteem te configureren en te tunen. De student kan hierbij de nodige netwerkverbindingen realiseren.
- De student kan gestructureerde en doordachte websites ontwerpen met behulp van een softwarepakket voor website-ontwikkeling.
- De student kan complexe problemen zelfstandig analyseren, oplossingen bedenken, beschrijven en implementeren in een geïntegreerde toepassingsomgeving en in een ontwikkelingsomgeving voor websites.
Als organisator
- De student ontwikkelt en verfijnt attitudes zoals administratieve stiptheid, doorzettingsvermogen, zelfredzaamheid, zin voor efficiëntie, open houding ten opzichte van veranderingen.
Als onderzoeker
- De student voert een actieonderzoek naar informaticagerelateerde onderwerpen in het onderwijs.
- De student onderzoekt mogelijke evaluatievormen, -criteria en –doelstellingen.
Als begeleider van leer- en ontwikkelingsprocessen:
De student kan efficiënt omgaan met diverse klasopstellingen in het vaklokaal
informatica en heeft voortdurend aandacht voor de veiligheid van leerlingen in het
vaklokaal informatica.
De student kan op correcte wijze praktische evaluatie-instrumenten ontwikkelen, deze
verbeteren, quoteren en feedback formuleren voor leerlingen.
1ste examenperiode |
2de examenperiode |
3de examenperiode |
|||
% |
vorm |
% |
vorm |
% |
vorm |
|
|
40 |
Permanente |
40 |
Taak |
|
|
30 |
Schriftelijk/praktisch |
30 |
Schriftelijk/praktisch |
|
30 |
Mondeling |
30 |
Mondeling |