Begeleider van leer- en ontwikkelingsprocessen
- De student is in staat om medestudenten op een correcte wijze te instrueren in het
gebruik van nieuwe softwarepakketten.
- De student heeft oog voor de ethische aspecten bij ICT-gebruik door jongeren op school.
Inhoudelijk expert
- De student kan de kwaliteiten van een computer en van onderwijs-specifieke hardware (dataprojectoren, digitale schoolborden, ...) correct beoordelen.
- De student kan op een efficiënte wijze gebruik maken van de volgende software-pakketten : MS Windows, MS Office, Windows Movie Maker, Audacity, Picasa en Hot Potatoes.
- De student kan adequaat kiezen uit deze softwarepakketten voor het oplossen van een
probleem.
- De student kan creatief gebruik maken van ICT om een idee vorm te geven.
- De student kan efficiënt en veilig omgaan met informatie op het internet.
|
1ste examenperiode |
2de examenperiode |
3de examenperiode |
|||
|
% |
vorm |
% |
vorm |
% |
vorm |
| 40% | Permanente evaluatie |
|
|
40% | Permanente evaluatie |
|
60% |
Praktijkexamen |
|
|
60% |
Praktijkexamen |
|
|
|
|
|
|
|
|
100% |
|
100% |
|
100% |
|