* Als begeleider van leer-en ontwikkelingsprocessen - is de student bereid zijn/haar vakdidactische aanpak voortdurend te bevragen en bij te sturenen slaagt hij erin functionele vormingsdoelen en concrete doelstellingen te formuleren aangepast aan de doelgroep - kan de student een gerichte keuze maken uit werkvormen en didactische hulpmiddelen en kritisch met schoolboeken en andere lesmaterialen werken en lesactiviteiten vlot kaderen in leerplannen en eindtermen en kan hij/zij efficiënt aan assessment doen en feedback geven.
* Als inhoudelijk expert- kan de student ‘woordenschat deel 3' actief gebruiken en zelfstandig en gericht aan woordenschatuitbreiding werken en de uitgediepte aspecten van de grammatica verklaren, toepassen en didactisch ‘vertalen’ - kan de student de elementaire aspecten van de woordleer verklaren en beheerst hij/zij de vaardigheden in meer complexe taalsituaties. - kan de student de Engelse literatuur en de andere kunstvormen uit de cursus, kritisch analyseren, zijn/haar gefundeerde analyse persoonlijk verwerken en ze zowel mondeling als schriftelijk verwoorden en kan hij/zij deze leesvaardigheid ook toepassen op andere werken.
* Als cultuurparticipant - kan de student informatie over de belangrijke fasen uit de Britse en Amerikaanse geschiedenis opzoeken en toelichten en kan hij/zij de aspecten van Ierland en/of ‘USA Today’ die in de cursus aan bod komen, presenteren en verklaren - kan de student zijn/haar appreciatie m.b.t. de Engelse literatuur en m.b.t. de andere kunstvormen waarmee hij/zij in contact komt, zowel schriftelijk als mondeling verwoorden.
* Als innovator - kan de student nieuwe werkvormen en leermethodes in het vreemdetalenonderwijs kritisch benaderen en zelf ontwikkelen (o.a. webquests, Autonomous Learning Projects, integratie van liedjes, literatuur in beginnersonderwijs, …)
* Als organisator - kan de student multimedia en ICT gebruiken in presentaties die hij/zij in coöperatieve leersessies voorbereidt en voorbrengt en een krachtige leeromgeving creëren (o.a. vakoverschrijdende excursie Engeland).
1ste examenperiode |
2de examenperiode |
3de examenperiode |
|||
% |
vorm |
% |
vorm |
% |
vorm |
60 |
examen |
|
|
80 |
examen |
20 |
presentatie |
|
|
20 |
Taak |
20 |
permanente evaluatie |
|
|
|
|
100% |
|
100% |
|
100% |
|
1ste examenperiode: examen: schriftelijke proef / presentatie (didactiek): 20%, permanente evaluatie: 20% (zelfstudie: test + boekbespreking 1)
3de examenperiode: schriftelijke + mondelinge proef : 80 % / Taak: wordt opgegeven bij de examenbespreking: 20 %