3. Programmeren in VB.NET
- Kennismaking met de ontwikkelomgeving Visual Studio.NET
- Het .NET Framework bestuderen
- Eén- en meerdimensionale arrays
- Begrip klasse uitdiepen en een eigen klasse maken
- Sequentiële bestanden aanspreken en maken
Als inhoudelijk expert
- De student heeft inzicht in relatieconcepten van een database om meer complexe databasestructuren op te zetten.
- De student kan complexe problemen zelfstandig analyseren, oplossingen bedenken, algoritmisch beschrijven en implementeren in een hedendaagse objectgeoriënteerde ontwikkelomgeving.
Als organisator
- De student ontwikkelt en verfijnt attitudes zoals administratieve stiptheid, doorzettingsvermogen, zelfredzaamheid, zin voor efficiëntie, open houding ten opzichte van veranderingen.
Als onderzoeker
- De student onderzoekt de mogelijkheden die de opstelling van een informaticaklas biedt in functie van de optimalisatie van zijn lesorganisatie.
- De student onderzoekt en vergelijkt leerplannen.
Als begeleider van leer- en ontwikkelingsprocessen:
De student kan op efficiënte wijze digitale leerinhouden presenteren met behulp van
moderne didactische hulpmiddelen : projectie, digitaal schoolbord, elektronische
leeromgeving.
1ste examenperiode |
2de examenperiode |
3de examenperiode |
|||
% |
vorm |
% |
vorm |
% |
vorm |
20 |
Permanente |
|
|
20 |
Taak |
80 |
Schriftelijk/praktisch |
|
|
80 |
Schriftelijk/praktisch |
|
|
|
|
|
|