We zetten nu alle kennis die je hebt opgedaan in de vakken Marketing, Marketingcommunicatie, Marktonderzoek, Marketing en Sales Support,...om in de praktijk. Via praktijkopdrachten van bedrijven zoals Janssen Pharmaceutica, Liekens, Pannoc,...passen we de leerstof heel concreet toe. Je werkt hiervoor samen in een groep met 5 à 6 studenten.
A. Algemene competenties
- 01. Denk- en redeneervaardigheid
- 02. Informatie verwerven en verwerken
- 03. Kritisch reflecteren
- 04. Projectmatig en methodisch handelen in functie van creatieve kennisontwikkeling
- 06. Beschikken over het vermogen tot communiceren van informaties, ideeën, problemen en oplossingen, zowel aan specialisten als aan leken
B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties
- 08. Teamgericht kunnen werken
- 09. Oplossingsgericht kunnen werken in de zin van het zelfstandig definiëren en analyseren van complexe probleemsituaties in de beroepspraktijk en het kunnen ontwikkelen en toepassen van zinvolle oplossingsstrategieën
C. Beroepsspecifieke competenties
- C01 De rol van informatiebeheerder.
- C02 De rol van analist.
- C03 De rol van adviseur.
- C04 De rol van coördinator.
A. Volgtijdelijkheid
B. Competenties
A. Type
- handboek
- materiaal op leeromgeving
B. Verplichte leermiddelen
C. Aanbevolen leermiddelen
Zo maak je een marketingplan, uitgeverij Plantyn
A. Types
- groepswerk
- projectwerk
- bedrijfsbezoeken
B. Omschrijving
A. Types
- presentatie
- permanente evaluatie
- projectwerk
- peer assessment
B. Omschrijving
Je vergadert elke week met je begeleider en bespreekt wekelijks de stand van zaken. Op basis hiervan krijg je de nodige feedback.