Efficiëntie verhogen door doelbewust, goed georganiseerd en planmatig te werken/dingen te realiseren. Gebaseerd op de theorie en werkwijze van D. Allens 'Getting things done': consequent verzamelen om geconcentreerd te werken, vaststellen wat de volgende fysieke actie is bij projecten, resultaatgericht denken.
A. Algemene competenties
B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties
C. Beroepsspecifieke competenties
Toelichting:
5. Zichzelf sturende en geëngageerde persoon die voortdurend leert uit eigen en andermans ervaringen en uit meerdere bronnen
5.2. Bevragen, overleggen en voortdurend bijsturen van het eigen handelen
A. Volgtijdelijkheid
B. Competenties
A. Type
- materiaal op leeromgeving
B. Verplichte leermiddelen
C. Aanbevolen leermiddelen
Allen, D. (2007) Getting things done. Academic Service. (Tweede herziene druk)
A. Types
- discussieseminarie
- Andere: inzichtbrengende oefeningen
B. Omschrijving
A. Types
- mondeling examen
- praktische proef
- individuele taak
B. Omschrijving
Keuzeopdracht:
1. Maken van een visualisatiebord + reflectie hierop
2. Optimaliseren van het eigen archiefsysteem + reflectie hierop
Eerste stap van de evaluatieopdracht wordt besproken tijdens een volgende les van organisatievaardigheden. Studenten kunnen steeds contact opnemen met de docent via mail, telefoon of door haar aan te spreken tijdens permanenties of andere lessen.