project gerichte stage met begeleiding in intervisie. Actief ontwerpen van een project waarin alle competenties vorm krijgen.
A. Algemene competenties
Toelichting:
Student bouwt een professionele relatie op. Student ontwerpt, plant, begeleidt en herziet processen binnen de GGZ. Student gebruikt hiervoor wetenschappelijke en ervaringsgerichte kennis en voert preventieve en hulpverlenende interventies uit op een methodische wijze. Student functioneert als medewerker vanuit de missie, doelstellingen en het beleid van de organisatie. Student werkt multidisciplinair samen met vakgenoten, andere beroepsbeoefenaars en vrijwilligers en ontwikkelt professionele relaties met derden. Student bevordert de kwaliteit van hulpverlening. Student opereert kritisch beleidsmatig en denkt mee over beleidsdoelen en strategie op micro, meso en macroniveau. Student handelt bewust ondernemend. Student ontwikkelt en bevordert beroep van (gespecialiseerde) hulpverlener in de GGZ zowel de eigen professionaliteit, deze van anderen, als van het beroep van (gespecialiseerde) hulpverlener in de GGZ. Dit gebeurt binnen een ethisch/juridisch kader
B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties
C. Beroepsspecifieke competenties
A. Volgtijdelijkheid
B. Competenties
A. Type
B. Verplichte leermiddelen
C. Aanbevolen leermiddelen
A. Types
B. Omschrijving
projectportfolio: logboek van acties, reflecties, competentieontwikkeling, actieonderzoek, presentatie van resultaat, autonome werksturing op de stageplaats.
A. Types
B. Omschrijving
beoordeling van het projectportfolio.