Verbreding wetenschappelijke kennis deel 2 (2009-2010)

Fysica: dynamica: arbeid, vermogen en energie

A. Algemene competenties

  • 01. Denk- en redeneervaardigheid
  • 02. Informatie verwerven en verwerken

B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties

C. Beroepsspecifieke competenties

  • C03 Inhoudelijk expert.
  • C04 Organisator.
Toelichting:

De student beheerst de inhoud grondig.

 De student verwerft een algemene wetenschappelijke vorming als ruggensteun voor de te onderwijzen leerstof.

 De student kan wetenschapplijke modellen, principes en wetten verantwoord interpreteren.

 De student gebruikt consequent de wetenschappelijke onderzoeksmethode.

 De student kan fysica in verband brengen met de leefwereld.

 De student is op de hoogte van recente maatschappelijke ontwikkelingen in het vakgebied.

 De student kan degelijke werkstructuren maken voor BZL en oefeningen.

 Als organisator:

De student kan een gedeelte van de leerstof zelfstandig verwerken.

 

De student kan zelfstandig werk (BZL en oefeningen) begeleiden.

 

 

A. Volgtijdelijkheid

B. Competenties

A. Type

  • Andere: Notities door student
  • materiaal op leeromgeving

B. Verplichte leermiddelen

Materiaal op toledo.
Notities door student.

C. Aanbevolen leermiddelen

A. Types

  • hoorcollege

B. Omschrijving

A. Types

  • schriftelijk examen

B. Omschrijving

2de examenperiode 3de examenperiode
% vorm % vorm
100 % Schriftelijk examen 100 % Schriftelijk examen
 
 
Tijdens de lessen.
OA:
11268241
Code:
11268241
Vakcoördinator:
Marleen Petit
Semester:
2
Studiepunten:
1
Onderwijstaal:
Nederlands