Als student leer je hoe je klanten, medewerkers, leveranciers en aandeelhouders kan binden en boeien. We noemen dit customer delight management. Vervolgens leer je de kracht van het beïnvloeden via de technieken van de kleurenpsychologie, het gedragsmodel 'de Roos van Leary', het belang van de eerste indruk, de kracht van positief denken en handelen en de kracht van het gunnen binnen relaties. Ten derde leer je netwerken. Je maakt je eigen netwerkportfolio. Je bouwt je eigen netwerk uit. Tenslotte krijg je een inleiding in CRM en een overzicht van de verschillende CRM pakketten.
A. Algemene competenties
- 01. Denk- en redeneervaardigheid
- 02. Informatie verwerven en verwerken
- 03. Kritisch reflecteren
- 06. Beschikken over het vermogen tot communiceren van informaties, ideeën, problemen en oplossingen, zowel aan specialisten als aan leken
B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties
- 08. Teamgericht kunnen werken
- 09. Oplossingsgericht kunnen werken in de zin van het zelfstandig definiëren en analyseren van complexe probleemsituaties in de beroepspraktijk en het kunnen ontwikkelen en toepassen van zinvolle oplossingsstrategieën
C. Beroepsspecifieke competenties
- C01 De rol van informatiebeheerder.
- C02 De rol van analist.
A. Volgtijdelijkheid
B. Competenties
A. Type
- cursus
- materiaal op leeromgeving
B. Verplichte leermiddelen
C. Aanbevolen leermiddelen
A. Types
B. Omschrijving
A. Types
- mondeling examen
- paper/werkstuk
- permanente evaluatie
- individuele taak
B. Omschrijving