- Media (Photoshop en InDesign): Initiatie over oefeningen en technieken specifiek naar photoshop en InDesign gericht.
- Bewegingsexpressie en Muziek: De student maakt kennis met de deeldomeinen bewegingsexpressie en muziek met als doel zijn eigen creativiteit te ontdekken en te stimuleren.
- Erfgoed: De student maakt kennis met het erfgoedlandschap op eigen niveau.
Als inhoudelijk expert kan de student:
- de wereld van digitale beelden kritisch bestuderen en analyseren.
- de kenmerken van Photoshop en InDesign omschrijven met de juiste vaktermen en zich persoonlijk uitdrukken in deze digitale technieken.
- aantonen dat hij een open leerhouding heeft naar de deeldomeinen bewegingsexpressie en muziek.
- aantonen dat hij zich creatief kan uiten binnen de aangeboden disciplines.
- analyseren en verwoorden waarvoor erfgoed staat.
- aantonen dat hij vanuit de verschillende aangeboden cultuurdomeinen openstaat voor nieuwe impulsen vanuit de kunstwereld.
- aantonen dat hij kennis heeft van zijn eigen erfgoedomgeving en de initiatieven die met betrekking hierop worden georganiseerd, in kaart kan brengen.
Als innovator en onderzoeker kan de student:
- zijn eigen evolutie binnen de verschillende domeinen bevragen.
60 %: Portfolio, presentatie en projectwerk, waarvan:
- 40 % Projectwerk rond Erfgoed
- 20 % portfolio en presentatie rond Dans en Muziek
40 % examen aan de computer (Photoshop en Indesign)
Aanwezigheid in de sessies is verplicht omdat het vereiste proces een interactie met de medestudenten veronderstelt. Bij een gewettigde afwezigheid wordt een gepaste vervangopdracht voorzien.
Individuele en groepsgerichte feedback