- De student kan verbanden zoeken tussen verschillende onderdelen van informatie (relateren)
- De student kan nieuwe kennis zelfstandig toepassen in situaties waar die kennis vereist is (integreren)
- De student ziet in dat er een informatiebehoefte is
- De student past oudere en nieuwe informatie toe om nieuwe concepten samen te stellen of om nieuwe inzichten te creëren
- De student stelt het eigen functioneren in vraag, analyseert en beoordeelt het
- Beknopt en duidelijk communiceren met collega’s en aan hen rapporteren zowel schriftelijk als mondeling
- De student staat open voor tegengestelde meningen
- De student steunt en vertrouwt de andere teamleden
- De student werkt actief mee aan elke opdracht
- De student geeft blijk van interesse voor wat de ander inbrengt
- De student omschrijft een complexe en authentieke probleemsituatie op een begrijpelijke manier
- De student kiest een specifieke oplossing en kan deze keuze verantwoorden - De student toetst de oplossing aan de praktijk en stuurt bij waar nodig
- De student kan a.d.h. van een schema een schakeling rond asynchrone machines opbouwen, deze laten werken en onder controle houden.
- De student kan a.d.h. van een schema een schakeling rond asynchrone machines - in combinatie met vermogen/elektronische componenten - opbouwen, deze laten werken en onder controle houden.
- De student kan metingen uitvoeren en verwerken en gepaste conclusies trekken.
- De student kan schakelfouten opsporen en verbeteren.
- De student kan met behulp van fabrikantgegevens en beschikbaar materiaal kan hij de gekozen oplossing kritisch onderzoeken, testen en eventueel aanpassen.
- De student kan meetresultaten verwerken en interpreteren om teneinde correcte en objectieve resultaten te bekomen
- De student kan technische richtlijnen analyseren en toepassen
- De student kan problemen analyseren en oplossingen voorstellen op het domein van de elektrische schakeltechniek.
- De student kan defecten opsporen in elektrotechnische installaties dmv metingen.
- De student kan de conformiteit controleren van de uitgevoerde installaties of proefopstellingen door de beschikbare documentatie te raadplegen.
- De student kan technisch advies verlenen.
- De student heeft volgende cursussen doorgenomen :
- De student kan vlot werken met elektrische en elektronische meetinstrumenten en bezit basisvaardigheden om elektrische circuits op te bouwen.
- De student heeft een grondige voorkennis van driefasige netwerken.
- L. Dillen - G. Peremans - W.Vandermeulen, 2006, Laboratorium Elektriciteit 3 EM, Niet gepubliseerde cursus, Geel, 90p.
- Eigen nota's en werkschrift
- G. Peremans, 2006, Elektriciteit 3 EM, Niet gepulbiseerde cursus, Geel, 60p.
- W.Vandermeulen, 2006, Vermogenelektronica 3 EM, Niet gepubliseerde cursus, Geel, 50p. - Handleiding meetapparatuur labo
- Handleiding van diverse meetapparatuur
- Datagegevens fabrikanten via website's
- Databanken 'labo elektriciteit'
- Toledo