Begeleider van leer- en ontwikkelingsprocessen:
De student kan in gestructureerde vereenvoudigde leersituaties gerichte, objectieve observaties uitvoeren en deze observaties interpreteren.
De student kan met ondersteuning inhoudelijk, methodisch en organisatorisch doordachte lessen opbouwen in een vereenvoudigde leercontext.
Opvoeder:
De student kan met de nodige ondersteuning in vereenvoudigde leercontexten een krachtige leeromgeving creëren waardoor hij/zij de betrokkenheid en het welbevinden van de lerende stimuleert.
Inhoudelijk expert:
De student beheerst de vakspecifieke inhouden om lessen op te bouwen in een vereenvoudigde leercontext
Organisator:
De student kan met ondersteuning organisatorisch doordachte lessen opbouwen in een vereenvoudigde leercontext.
Lid van schoolteam:
De student kan in overleg doordachte lessen opbouwen.
Er is geen specifieke voorkennis vereist.
Bij elk onderdeel wordt aan de studenten een kader aangeboden waarin de werksessies en opdrachten geplaatst kunnen worden. In de werksessies krijgen de studenten de kans om in kleinere groepen of individueel, en in een veilige situatie, praktijkgerichte opdrachten uit te voeren. Deze uitvoering gebeurt onder begeleiding van een docent
2 EP: 100 % permanente evaluatie
Proces- en productevaluatie van de opdrachten bij elk onderdeel
3 EP:
50 % overdracht van het cijfer uit permanente evaluatie
50 % schriftelijk examen
Coaching tijdens werksessies
De docenten zijn bereikbaar via de khk-mail.