Aanmaken van een project, werkwijze.
Oefening 1 en 2 : Oefeningen met ETS 3 professional.
Oefeningen op topologie :
Het ontleden van een telegram
Oefening 3 en 4 : Binaire ingang en drukknopinterface
Oefening 5 : Gebruik van een dimfunctie.
Oefening 6 : Gebruik van een jalousieactor
Oefening 7 : Sferen via sfeermodule.
oefening 8 : Visualisatie via LCD
Oefening 9 : Temperatuurregeling
Oefening 10 : Programmeren van lijnkoppelaars
Oefening 11 : Herhalingsopgaven
- De student bepaalt wat hij/zij precies in welke mate moet weten;
- De student beheert verzamelde en gecreëerde informatie;
- De student past oudere en nieuwe informatie toe om nieuwe concepten samen te stellen of om nieuwe inzichten te creëren.
- De student werkt goed samen;
- De student werkt actief mee aan elke opdracht;
- De student geeft feedback op het gepaste moment;
- De student maakt de transfer van theoretische modellen en achtergrond naar een toegepaste praktijk;
- De student toetst de oplossing aan de praktijk en stuurt bij waar nodig;
- De student gaat op zoek naar duurzame oplossingen voor problemen.
- Technische informatie rond materialen en installaties verzamelen en interpreteren (wat is in handel verkrijgbaar);
- Functionele en technische specificaties opstellen (Welke eisen stelt de klant ? In welke omgeving komt het product terecht ?);
- Materiaalkeuzes maken op basis van specificaties en haalbaarheid;
- Een domoticasysteem programmeren;
- Processen/producten/systemen op het vlak van kwaliteit, milieu, energie en REG ontwerpen, beheren en onderhouden.