- Actief ontwerpen en uitvoeren van een project waarin alle competenties vorm krijgen
- Student bouwt een professionele relatie op
- Student ontwerpt, plant, begeleidt, evalueert en herziet processen binnen de GGZ
o gebruikt menswetenschappelijke en ervaringsgerichte kennis
o voert preventieve en hulpverlenende interventies uit op een methodisch wijze
- Student functioneert als medewerker vanuit de missie, doelstellingen en het beleid van de
organisatie
o werkt multidisciplinair samen met vakgenoten, andere beroepsbeoefenaars en vrijwilligers en ontwikkelt professionele relaties met derden
o bevordert de kwaliteit van hulpverlening
- Student opereert kritisch beleidsmatig en denkt mee over beleidsdoelen en strategie op micro-, meso- en macroniveau
- Student denkt en handelt bewust ondernemend
- Student ontwikkelt en bevordert beroep van (gespecialiseerde) hulpverlener in de GGZ zowel de eigen professionaliteit, deze van anderen, als van het beroep van (gespecialiseerde) hulpverlener in de GGZ.
Dit gebeurt binnen een ethisch/juridisch kader
- projectportfolio
- logboek van acties, reflecties, competentieontwikkeling
- actieonderzoek
- presentatie van resultaat
- autonome werksturing op de stageplaats
Beoordeling van het projectportfolio door een jury