- De student kan nieuwe kennis zelfstandig toepassen in situaties waar die kennis vereist is (integreren) - De student kan verbanden zoeken tussen verschillende onderdelen van informatie (relateren)
- De student ziet in dat er een informatiebehoefte is - De student vindt de benodigde informatie op een effectieve en efficiënte wijze
- De student kan de werking van 1-f- als 3-f-asynchrone motoren, alsook deze controleren op hun algemene eigenschappen, toepassingsgebied, belastbaarheid en rendement. - De student kan de werking van DC-machines verklaren, alsook deze controleren op hun algemene eigenschappen, toepassingsgebied, belastbaarheid en rendement. - De student kan het technisch dossier van een elektrische installatie toelichten, gebruik makend van symbolische en schematische voorstellingen. - De student kan een gegeven praktisch probleem voorbereiden, analyseren en structuren waarbij elektrische machines moeten worden toegepast.
- De student kan met behulp van fabrikantgegevens en beschikbaar materiaal de gekozen oplossing kritisch onderzoeken, testen en eventueel aanpassen. - De student kan technisch advies verlenen
- De student heeft de volgende cursussen doorgenomen : - Elektriciteit, Bachelor :1ste jaar elektrotechniek/elektromechanica - Labo elektriciteit, Bachelor :1ste jaar elektrotechniek/elektromechanica - De student kan zijn grondige voorkennis van DC-, AC- en eenfasige circuitanalyse, magnetische- en elektromagnetische velden en krachtwerking toepassen.
- De student kan vlot werken met complexe getallen en goniometrie., wiskundige vergelijkingen kunnen omzetten in grafieken en omgekeerd. - De student kan vlot werken met elektrische en elektronische meetinstrumenten en bezit basisvaardigheden om elektrische circuits op te bouwen.