Denk- en redeneervaardigheid
De student kan nieuwe kennis zelfstandig toepassen in situaties waar die kennis vereist is
Verwerven en verwerken van informatie
De student kan benodigde informatie op een effectieve en efficiënte wijze vinden
De student kan op een kritische wijze het informatie zoekproces en de gevonden informatie evalueren
De student kan correct naar de gebruikte informatie verwijzen
Het vermogen tot kritisch reflecteren
De student kan alternatieve werkwijzen overwegen en hierin een verantwoorde beslissing nemen
Oplossingsgericht kunnen werken
De student kan verschillende deelaspecten van het beroepsspecifieke probleem op een rijtje zetten
De student kan de transfer maken van theoretische modellen en achtergrond naar een toegepaste praktijk
De student kan inzichten uit verschillende opleidingsonderdelen integreren
Besef van maatschappelijke verantwoordelijkheid
De student kan een beredeneerd standpunt innemen over ethische, normatieve en maatschappelijke vragen
Begeleider van leer- en ontwikkelingsprocessen
De student kan een ontwikkelingsbevorderende omgeving creëren met aandacht voor
de heterogenteit van de groep
Opvoeder
De student kan de emancipatie van de kleuters bevorderen
De student kan actuele maatschappelijke ontwikkelingen hanteren in en pedagogische
context
Inhoudelijk expert
De student kan de verworven kennis en vaardigheden met betrekking tot de
leergebieden aanwenden
Partner van externen
De student kan contacten leggen, communiceren en samenwerken met externe
instanties die onderwijsbetrokken initiatieven aanbieden
Labo en werkcollege betreft een tentoonstelling en toelichting van een waaier van didactische materialen rond interreligieuze en interlevensbeschouwelijke dialoog
1ste examenperiode
|
2de examenperiode
|
3de examenperiode
|
|||
Vorm
|
%
|
vorm
|
%
|
vorm
|
%
|
individuele mondelinge presentatie |
100 |
|
|
individuele schriftelijke taak |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100%
|
|
100%
|
|
100%
|