Aanmaken van een project, werkwijze.
Oefening 1 en 2 : Oefeningen met ETS 3 professional.
Oefeningen op topologie :
Het ontleden van een telegram
Oefening 3 en 4 : Binaire ingang en drukknopinterface
Oefening 5 : Gebruik van een dimfunctie.
Oefening 6 : Gebruik van een jalousieactor
Oefening 7 : Sferen via sfeermodule.
oefening 8 : Visualisatie via LCD
Oefening 9 : Temperatuurregeling
Oefening 10 : Programmeren van lijnkoppelaars
Oefening 11 : Herhalingsopgaven
- De student bepaalt wat hij/zij precies in welke mate moet weten
- De student beheert verzamelde en gecreëerde informatie
- De student past oudere en nieuwe informatie toe om nieuwe concepten samen te stellen of om nieuwe inzichten te creëren
- De student werkt goed samen
- De student werkt actief mee aan elke opdracht
- De student geeft feedback op het gepaste moment
- De student maakt de transfer van theoretische modellen en achtergrond naar een toegepaste praktijk
- De student toetst de oplossing aan de praktijk en stuurt bij waar nodig
- De student gaat op zoek naar duurzame oplossingen voor problemen
Technische informatie rond materialen en installaties verzamelen en interpreteren (wat is in handel verkrijgbaar)
Functionele en technische specificaties opstellen (Welke eisen stelt de klant ? In welke omgeving komt het product terecht ?)
Materiaalkeuzes maken op basis van specificaties en haalbaarheid.
Een domoticasysteem programmeren
Processen/producten/systemen op het vlak van kwaliteit, milieu, energie en REG ontwerpen, beheren en onderhouden