Informatie verwerven en verwerken
de student kan de benodigde informatie op een effectieve en efficiënte wijze vinden
de student kan de informatie op kritische wijze evalueren
de student kan de verzamelde informatie beheren
de student kan correct verwijzen naar de gebruikte informatie
Vermogen tot communiceren van ideeën
de student kan enkel relevante informatie geven en deze gestructureerd voorstellen
de student kan gebruik maken van gepaste visuele hulpmiddelen
de student kan het publiek betrokken houden bij de presentatie
Besef van maatschappelijke verantwoordelijkheid
de student kan een beredeneerd standpunt innemen over ethische, normatieve en maatschappelijke vragen
Opvoeder
de student kan het ontwikkelingsaanbod koppelen aan maatschappelijke gebeurtenissen en tendensen
de student kan de kleuters zinvol en kritisch leren omgaan met de informatie en beïnvloeding door de media
Cultuurparticipant
de student werkt aan een interpretatiekader om kritisch om te gaan met informatie over actuele thema's en ontwikkelingen
1ste examenperiode
|
2de examenperiode
|
3de examenperiode
|
|||
Vorm
|
%
|
vorm
|
%
|
vorm
|
%
|
|
|
Groepspresentatie |
|
taak |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100%
|
|
100%
|