Toepassingen op afgeleiden: minimum-maximum problemen
Onbepaalde integralen
Bepaalde intgralen en toepassingen
Fourierreeksen
Inleiding in de statistiek
A. Algemene competenties
- 01. Denk- en redeneervaardigheid
- 03. Kritisch reflecteren
Toelichting:
- De student kan een geheel van informatie opsplitsen in essentiële deelaspecten en deze formuleren, relateren en begrijpen (analyseren).
- De student beoordeelt eigen werk en werkwijze op basis van evaluatiecriteria.
B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties
- 09. Oplossingsgericht kunnen werken in de zin van het zelfstandig definiëren en analyseren van complexe probleemsituaties in de beroepspraktijk en het kunnen ontwikkelen en toepassen van zinvolle oplossingsstrategieën
Toelichting:
- De student kiest een specifieke oplossing en kan deze keuze verantwoorden.
C. Beroepsspecifieke competenties
- BC4 Samen met anderen een product/systeem/dienst op een gestructureerde wijze ontwerpen dat voldoet aan de opgelegde eisen.
- BC9 Het productieproces beoordelen en bijsturen en eventueel innoveren.
- BC10 Het afgeleverd product/dienst controleren.
Toelichting:
- De student kan R&D werk uitvoeren.
- De student kan meetgegevens registreren en rapporteren.
- De student kan statistische analyses uitvoeren.
A. Volgtijdelijkheid
B. Competenties
Studenten hebben de volgende onderwijsactiviteiten gevolgd - Wiskunde 1
Studenten bezitten de volgende competenties - zie Wiskunde 1
A. Type
- cursus
- materiaal op leeromgeving
B. Verplichte leermiddelen
- Beirinckx Lieve, Janssen Jan, Nuyts Kristof, Vanderheyden Caroline (2007). Wiskunde: Analyse II. Niet gepubliceerde cursus, KHKempen, Geel.
- Beirinckx Lieve, Janssen Jan, Nuyts Kristof, Vanderheyden Caroline (2007). Presentaties Statistiek. Niet gepubliceerde cursus, KHKempen, Geel.
C. Aanbevolen leermiddelen
A. Types
- hoorcollege
- oefenpracticum
B. Omschrijving
A. Types
B. Omschrijving
Op lesvrije momenten en/of na afspraak.