De student vindt zijn informatie op een effectieve en efficiënte wijze; De student evalueert op een kritische wijze het informatieproces en de gevonden informatie; De student ziet in dat er een informatiebehoefte is; De student bepaalt wat hij/zij precies in welke mate moet weten; De student beheert verzamelde en gecreëerde informatie; De student verwijst correct naar de gebruikte informatie;
De student heeft een duidelijk beeld van de opdrachtomschrijving; De student schrijft heldere en duidelijke teksten zonder overbodige informatie; De student schrijft inhoudelijk correcte teksten; De student toetst de tekst af aan de opdrachtomschrijving; De student heeft oog voor vorm en opmaak; De student respecteert grammatica- en spellingsregels;
De student heeft het verslag tegen de afgesproken tijd klaar; De student maakt een volledig verslag: alle punten die op de vergadering besproken zijn staan erin; De student besteedt aandacht aan taalgebruik, spelling en lay-out; De student geeft de belangrijkste argumenten weer; De student geeft de besluiten en actiepunten duidelijk weer; De student maakt een objectief verslag;
De student gaat na met welk doel de informatie wordt voorgesteld aan het publiek; De student geeft enkel relevante informatie en stelt deze gestructureerd voor; De student beheerst de inhoud; De student gebruikt gepaste visuele hulpmiddelen; De student ondersteunt de voorstelling met gepast non-verbaal gedrag (lichaamshouding, gebaren, oogcontact, tempo, articulatie, intonatie, …); De student past zijn/haar taalgebruik aan het publiek aan; De student houdt het publiek betrokken bij de presentatie.
Registreren en rapporteren volgens het systeem van het bedrijf (Stijlwijzer KHK)
Communicatievaardigheden
Demonstraties, presentaties geven
Studenten hebben de volgende cursussen/boeken/artikels doorgenomen: geen
Studenten hebben de volgende onderwijsactiviteiten gevolgd: diploma secundair onderwijs
Studenten bezitten de volgende competenties: geen