- Gebruik van digitale oscilloscoop voor elektrische metingen
- Diodegelijkerichter
- Enkelzijdige thyristorgelijkrichter
- Volgestuurde thyristorbrug
- Triacs: fase-aansnijding en vollegolfsturing
- Solid State Relais
- Elektronisch voorschakelapparaat voor TL-verlichting
- Parameterinstellingen bij een frequentieomvormer
- Softstarter voor een asynchrone motor
- Harmonische inhoud van signalen
- Power harmonics analyser
- Positioneerslede met servomotor
A. Algemene competenties
- 02. Informatie verwerven en verwerken
- 06. Beschikken over het vermogen tot communiceren van informaties, ideeën, problemen en oplossingen, zowel aan specialisten als aan leken
B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties
- 09. Oplossingsgericht kunnen werken in de zin van het zelfstandig definiëren en analyseren van complexe probleemsituaties in de beroepspraktijk en het kunnen ontwikkelen en toepassen van zinvolle oplossingsstrategieën
C. Beroepsspecifieke competenties
- C02 Elektronische-ICT systemen testen.
- C03 Elektronische-ICT systemen beproeven.
- C04 Technische dossiers samenstellen.
- C11 Elektronische-ICT systemen operationeel houden.
A. Volgtijdelijkheid
B. Competenties
De studenten hebben de volgende onderwijsactiviteiten gevolgd: Elektriciteit, 1ELO-ICT/ELO; Elektriciteit lab, 1ELO-ICT/ELO
A. Type
B. Verplichte leermiddelen
Mondelaers Eric, 2008, Vermogenelektronica lab, niet gepubliceerde cursus, KHKempen, Geel
C. Aanbevolen leermiddelen
Mondelaers Eric, 2008, Vermogenelektronica lab, niet gepubliceerde cursus, KHKempen, Geel
A. Types
B. Omschrijving
A. Types
- permanente evaluatie
- praktische proef
B. Omschrijving