- De student kan nieuwe kennis zelfstandig toepassen in situaties waar die kennis vereist is (integreren) - De student kan verbanden zoeken tussen verschillende onderdelen van informatie (relateren) - De student ziet in dat er een informatiebehoefte is - De student vindt de benodigde informatie op een effectieve en efficiënte wijze
- De student heeft een duidelijk beeld van de opdrachtomschrijving - De student geeft de besluiten en actiepunten duidelijk weer
- De student deelt duidelijke doelstellingen met de andere teamleden
- De student staat open voor tegengestelde meningen
- De student werkt actief mee aan elke opdracht
- De student kan met behulp van fabrikantgegevens en beschikbaar materiaal kan hij de gekozen oplossing kritisch onderzoeken, testen en eventueel aanpassen. - De student kan meetresultaten verwerken en interpreteren om teneinde correcte en objectieve resultaten te bekomen - De student kan technische richtlijnen analyseren en toepassen - De student kan problemen analyseren en oplossingen voorstellen op het domein van de elektrische schakeltechniek. - De student kan defecten opsporen in elektrotechnische installaties dmv metingen. - De student kan de conformiteit controleren van de uitgevoerde installaties of proefopstellingen door de beschikbare documentatie te raadplegen.
- De student heeft de volgende cursussen doorgenomen : - Elektriciteit, Bachelor :1ste jaar elektrotechniek/elektromechanica - Labo elektriciteit, Bachelor :1ste jaar elektrotechniek/elektromechanica - De student kan zijn grondige voorkennis van DC-, AC- en eenfasige circuitanalyse, magnetische- en elektromagnetische velden en krachtwerking toepassen. - Vlot kunnen werken met complexe getallen en goniometrie., wiskundige vergelijkingen kunnen omzetten in grafieken en omgekeerd. - De student kan vlot werken met elektrische en elektronische meetinstrumenten en bezit basisvaardigheden om elektrische circuits op te bouwen.