Aan de hand van seminaries en excursies maken de studenten enerzijds kennis met het beheer van natuur en milieu in de praktijk, anderzijds verbreden zij hun kennis en kritische reflectie door het bijwonen van lezingen en seminaries.
A. Algemene competenties
- 01. Denk- en redeneervaardigheid
- 02. Informatie verwerven en verwerken
- 04. Vermogen tot kritische reflectie
- 09. Een ingesteldheid hebben tot levenslang leren
B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties
- 01. Een onderzoekende houding hebben met inbegrip van een appreciatie van de onzekerheid, de ambiguïteit en de grenzen van de kennis
- 03. In staat zijn om de relevante data te verzamelen die de oordeelsvorming over maatschappelijke, wetenschappelijke en ethische vraagstukken kunnen sturen
C. Beroepsspecifieke competenties
- C02 Gedetailleerde kennis hebben, geïnspireerd door de nieuwste ontwikkelingen van de discipline.
- C03 Begrip hebben van de structuur van het vakgebied en samenhang met andere vakgebieden.
A. Volgtijdelijkheid
B. Competenties
Basiskennis van begrippen uit de gelijk- en wisselstroomtheorie
Rekenen met vectoren en vectorvoorstelling
A. Type
- materiaal op leeromgeving
B. Verplichte leermiddelen
C. Aanbevolen leermiddelen
A. Types
- discussieseminarie
- begeleide zelfstudie
- bedrijfsbezoeken
- Andere: veldexcursies
- elektronisch leerplatform
B. Omschrijving
A. Types
B. Omschrijving
Begeleiding wordt voorzien tijdens de excursies/seminaries en via toledo