Als inhoudelijk expert
- verdiep je je in HTML, XHTML en DHTML
- ontdek en verwerk je Javascript in een webpagina
- ontdek en verwerk je ASP in een webpagina
- vergaar en verzamel je informatie uit de IT-wereld. Hiervan maak je een verslag en slaat dit op in een zelfontworpen database.
A. Algemene competenties
- 01. Denk- en redeneervaardigheid
- 02. Informatie verwerven en verwerken
- 03. Kritisch reflecteren
- 04. Projectmatig en methodisch handelen in functie van creatieve kennisontwikkeling
- 06. Beschikken over het vermogen tot communiceren van informaties, ideeën, problemen en oplossingen, zowel aan specialisten als aan leken
- 07. Een ingesteldheid tot levenslang leren hebben
B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties
- 08. Teamgericht kunnen werken
- 09. Oplossingsgericht kunnen werken in de zin van het zelfstandig definiëren en analyseren van complexe probleemsituaties in de beroepspraktijk en het kunnen ontwikkelen en toepassen van zinvolle oplossingsstrategieën
- 10. Besef hebben van maatschappelijke verantwoordelijkheid samenhangend met de beroepspraktijk
C. Beroepsspecifieke competenties
- C01 Begeleider leer- en ontwikkelingsprocessen.
- C03 Inhoudelijk expert.
- C05 Innovator-onderzoeker.
Toelichting:
Als inhoudelijk expert en onderzoeker
- verbreed je je kennis en kunde als leerkracht informatica.
- verdiep je je in de actualiteit en volg je de snelle evolutie in de ICT-wereld.
- ontwikkel je geavanceerde dynamische webpagina's
Als leerkracht ontwikkel je sterker attitudes als:
- zelfredzaamheid
- leergierigheid
- inzicht
- doorzettingsvermogen
- teamwork.
A. Volgtijdelijkheid
B. Competenties
Je beheerst de inhouden, vaardigheden en attitudes bereikt in het eerste en/of tweede jaar van de opleiding.
A. Type
- materiaal op leeromgeving
- materiaal op WWW
- cursus
B. Verplichte leermiddelen
C. Aanbevolen leermiddelen
A. Types
- hoorcollege
- groepswerk
- begeleide zelfstudie
- labo en werkcollege
- elektronisch leerplatform
- discussieseminarie
- projectwerk
B. Omschrijving
A. Types
B. Omschrijving
1ste examenperiode
|
2de examenperiode
|
3de examenperiode
|
%
|
vorm
|
%
|
vorm
|
%
|
vorm
|
|
|
100
|
Permanente evaluatie
|
100
|
Taak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|