Actuele marketing topics (2007-2008)

Je leert aan de hand van twee bedrijfscases het basis marketing concept analyseren en concretiseren. Je vormt een basis aan de hand van theorie, voorbeelden en oefeningen en krijgt feedback van je docent en professionals uit het werkveld. Je leert bruikbaar en werkbaar infomateriaal selecteren. Je wordt ingewijd in actuele marketing topics: retailmarketing, trendanalyse, brandmanagement, consumer generated content, brand activation en andere actuele trends. Als kers op de taart maken we je bewust en wijden we je in de kracht van creatief denken.

A. Algemene competenties

  • 01. Denk- en redeneervaardigheid
  • 02. Informatie verwerven en verwerken
  • 03. Kritisch reflecteren
  • 07. Een ingesteldheid tot levenslang leren hebben

B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties

  • 09. Oplossingsgericht kunnen werken in de zin van het zelfstandig definiëren en analyseren van complexe probleemsituaties in de beroepspraktijk en het kunnen ontwikkelen en toepassen van zinvolle oplossingsstrategieën

C. Beroepsspecifieke competenties    

  • C01 De rol van informatiebeheerder.
  • C02 De rol van analist.

A. Volgtijdelijkheid

B. Competenties

OO:
02104085
Code:
02104085
Vakcoördinator:
Sabine Verrydt
Semester:
1
Studiepunten:
5
Creditcontract mogelijk?
Ja
Examencontract mogelijk?
Ja
Deeltijds:
Onderwijstaal:
Nederlands
Opleidingsonderdeel type:
verdiepend