Strategisch management (2007-2008)

Alle vakkennis en vakinzichten uit alle marketingvakken van de vorige opleidingsjaren wordt samen ingezet naar het definiëren en analyseren van concrete commerciële bedrijfsproblemen. Deze vakkennis en -inzichten worden probleemgericht aangevuld uit eigen ervaring, eigen opzoekwerk en zelfstudie. En alles wordt tot slot ingezet voor het formuleren en verantwoorden van een concreet, operationeel oplossingsadvies.

A. Algemene competenties

  • 01. Denk- en redeneervaardigheid
  • 02. Informatie verwerven en verwerken
  • 03. Kritisch reflecteren
  • 06. Beschikken over het vermogen tot communiceren van informaties, ideeën, problemen en oplossingen, zowel aan specialisten als aan leken
  • 07. Een ingesteldheid tot levenslang leren hebben

B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties

  • 08. Teamgericht kunnen werken
  • 09. Oplossingsgericht kunnen werken in de zin van het zelfstandig definiëren en analyseren van complexe probleemsituaties in de beroepspraktijk en het kunnen ontwikkelen en toepassen van zinvolle oplossingsstrategieën

C. Beroepsspecifieke competenties    

  • C01 De rol van informatiebeheerder.
  • C02 De rol van analist.
  • C03 De rol van adviseur.
  • C04 De rol van coördinator.

A. Volgtijdelijkheid

Bedrijfsmanagement (PBA) / / Marktonderzoek

B. Competenties

OO:
08107081
Code:
08107081
Vakcoördinator:
Rita Vos
Semester:
1
Studiepunten:
5
Creditcontract mogelijk?
Ja
Examencontract mogelijk?
Ja
Deeltijds:
Onderwijstaal:
Nederlands
Opleidingsonderdeel type:
gespecialiseerd