De studenten kunnen een verpleegkundige zorgsituatie kritisch analyseren.
De studenten kunnen uit de kritische analyse van de zorgsituatie een concrete, heldere probleemstelling en doelstelling formuleren
De studenten raadplegen verschillende informatiebronnen met betrekking tot de zorgsituatie en de geformuleerde probleemstelling.
De studenten lezen en begrijpen vakliteratuur.
De studenten gebruiken de informatie, die ze hebben verzameld, voor het maken van hun concreet product
De studenten gebruiken de informatie, die ze hebben verzameld, om een concreet product te ontwikkelen dat evidence based is
De studenten maken een plan van aanpak over de implementatie van hun kwaliteitsproject
De studenten voeren ev. deelaspecten uit van hun plan van aanpak indien mogelijk
De studenten kunnen in groep op een optimale manier samenwerken
De studenten kunnen kritisch reflecteren m.b.t. het eigen leerproces
De studenten kunnen ethisch reflecteren over het onderwerp van hun eindproject
De studenten kunnen hun project in groep voorstellen aan een groep van toehoorders
De studenten maken de schriftelijke neerslag van hun project in overeenstemming met de bundel
A. Algemene competenties
B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties
C. Beroepsspecifieke competenties
A. Volgtijdelijkheid
B. Competenties