Op basis van een reële praktijkopdracht zal je zelf een geintegreerde marketingcommunicatiecampagne ontwikkelen. De opdrachtgever (onderneming/organisatie) zal een briefing geven. Op basis van deze briefing dient het projectteam het stappenplan van een marketingcommunicatieplan te doorlopen
A. Algemene competenties
- 01. Denk- en redeneervaardigheid
- 02. Informatie verwerven en verwerken
- 03. Kritisch reflecteren
- 04. Projectmatig en methodisch handelen in functie van creatieve kennisontwikkeling
- 06. Beschikken over het vermogen tot communiceren van informaties, ideeën, problemen en oplossingen, zowel aan specialisten als aan leken
- 07. Een ingesteldheid tot levenslang leren hebben
B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties
- 08. Teamgericht kunnen werken
Toelichting:
Op basis van een reële praktijkopdracht zal je zelf een geintegreerde marketingcommunicatiecampagne ontwikkelen. De opdrachtgever (onderneming/organisatie) zal een briefing geven. Op basis van deze briefing dient het projectteam het stappenplan van een marketingcommunicatieplan te doorlopen.
C. Beroepsspecifieke competenties
- C01 De rol van informatiebeheerder.
- C02 De rol van analist.
- C03 De rol van adviseur.
- C04 De rol van coördinator.
A. Volgtijdelijkheid
B. Competenties
A. Type
B. Verplichte leermiddelen
C. Aanbevolen leermiddelen
Vakbladen zoals Tijdschrift voor Marketing, Pub, de mediabijlage van De Morgen,...
A. Types
B. Omschrijving
A. Types
- paper/werkstuk
- presentatie
- projectwerk
B. Omschrijving
Resultaatevaluatie op basis van het geschreven werkstuk (marketingtechnische inhoud) en de presentatie (presentatietechniek) van het werkstuk.
Procesevaluatie op basis van wekelijkse opvolging van het project.