De student kan de voor- en nadelen van een pneumatisch systeem verklaren
De student kan de opbouw en werking van een pneumatische installatie uitleggen.
De student kan het verloop van druk, temperatuur en relatieve vochtigheid in een installatie verklaren.
De student kan de vaktermen uit de pompwereld verklaren.
De student kan het werkingsprincipe van een centrifugaalpomp en een zuigerpomp uitleggen.
De student kan gebruik maken van de verschillende pompgegevens.
De student kan het juiste transportsysteem voor bulkgoederen en stukgoed kiezen
A. Algemene competenties
- 01. Denk- en redeneervaardigheid
- 02. Informatie verwerven en verwerken
- 03. Kritisch reflecteren
- 07. Een ingesteldheid tot levenslang leren hebben
B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties
- 09. Oplossingsgericht kunnen werken in de zin van het zelfstandig definiëren en analyseren van complexe probleemsituaties in de beroepspraktijk en het kunnen ontwikkelen en toepassen van zinvolle oplossingsstrategieën
C. Beroepsspecifieke competenties
- C04 Het magazijnproces managen, rekening houdend met parameters als productspecificatie, in-, op- en uitslagstrategieën, conditioneringseisen, voorraadprognose, opslag- en handlingcapaciteit, opslag-technische beperkingen, productidentificatiesystemen.
- C05 Het distributieproces managen, rekening houdend met parameters als orderspecificatie, leveringsvoorwaarde, prognose, productie-, distributie- en transportplanning, verpakkings- en transporteis, vervoersmodi en hun specifieke capaciteiten.
A. Volgtijdelijkheid
B. Competenties
Studenten hebben de volgende cursussen/boeken/artikels doorgenomen: - geen.
Studenten hebben de volgende onderwijsactiviteiten gevolgd: - geen
A. Type
B. Verplichte leermiddelen
C. Aanbevolen leermiddelen
A. Types
B. Omschrijving
A. Types
B. Omschrijving