Studenten organiseren zelf studiebezoeken.
De student diept zijn kennis van de medische terminologie verder uit, om goed voorbereid aan de stage te kunnen beginnen.
De student bereidt zich voor op stage door deel te nemen aan de stage-introductie.
De student reflecteert over zijn stageervaringen tijdens de terugkomdagen.
De student bereidt zich voor op de presentatie van zijn afstudeerproject.
De studenten leveren een bijdrage aan de organisatie van studiedagen en symposia.
A. Algemene competenties
- 02. Informatie verwerven en verwerken
- 03. Kritisch reflecteren
- 04. Projectmatig en methodisch handelen in functie van creatieve kennisontwikkeling
- 06. Beschikken over het vermogen tot communiceren van informaties, ideeën, problemen en oplossingen, zowel aan specialisten als aan leken
- 07. Een ingesteldheid tot levenslang leren hebben
B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties
- 08. Teamgericht kunnen werken
- 09. Oplossingsgericht kunnen werken in de zin van het zelfstandig definiëren en analyseren van complexe probleemsituaties in de beroepspraktijk en het kunnen ontwikkelen en toepassen van zinvolle oplossingsstrategieën
- 10. Besef hebben van maatschappelijke verantwoordelijkheid samenhangend met de beroepspraktijk
C. Beroepsspecifieke competenties
- C03 De gepaste ICT-tools gebruiken.
A. Volgtijdelijkheid
B. Competenties
A. Type
- cursus
- materiaal op leeromgeving
B. Verplichte leermiddelen
C. Aanbevolen leermiddelen
A. Types
- discussieseminarie
- groepswerk
- begeleide zelfstudie
- projectwerk
- bedrijfsbezoeken
B. Omschrijving
A. Types
- permanente evaluatie
- projectwerk
B. Omschrijving
Docenten coachen studenten bij projectwerk.