Integratie van op niveau 1 en 2 verworven kennis marketing, klanteninzicht, marketing communicatie, commerciële vaardigheden, actual topics, marktonderzoek en ICT naar concrete uitwerking van de aanpak/bijsturing specifieke maatschappelijke problemen (publieke opinies en/of attitudes, maatschappelijke prioriteiten) via marketing werkmethodieken en communicatietechnieken
A. Algemene competenties
- 01. Denk- en redeneervaardigheid
- 02. Informatie verwerven en verwerken
- 03. Kritisch reflecteren
- 07. Een ingesteldheid tot levenslang leren hebben
B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties
- 09. Oplossingsgericht kunnen werken in de zin van het zelfstandig definiëren en analyseren van complexe probleemsituaties in de beroepspraktijk en het kunnen ontwikkelen en toepassen van zinvolle oplossingsstrategieën
- 10. Besef hebben van maatschappelijke verantwoordelijkheid samenhangend met de beroepspraktijk
C. Beroepsspecifieke competenties
- C01 De rol van informatiebeheerder.
- C02 De rol van analist.
- C03 De rol van adviseur.
A. Volgtijdelijkheid
B. Competenties
A. Type
- materiaal op leeromgeving
- materiaal op WWW
- handboek
- cursus
B. Verplichte leermiddelen
- handboek "sociale marketing"
- leerplatform Toledo "specifieke marketing"
- search engines internet
C. Aanbevolen leermiddelen
A. Types
- discussieseminarie
- groepswerk
- begeleide zelfstudie
- projectwerk
B. Omschrijving
praktijkopdrachten in kader van geplande PURO brugproject 2e jaar (voorbereiding, opstart, bijsturing, herpositionering, ..) + analyse bekroonde sociale marketingcampagnes
A. Types
- schriftelijk examen
- mondeling examen
- paper/werkstuk
B. Omschrijving
- mondelinge bevraging van kernbegrippen en werkkaders (in eigen woorden kunnen verklaren/definiëren en met eigen voorbeeld kunnen illustreren)
- mondelinge toelichten van
- schriftelijk voorbereide inzichtelijke theorievraag
- vooraf samengesteld studiedossier (leerstofverwerking naar latere praktijktoepassing binnen "project" + ervaringen met theorie toegepast in praktijkopdracht)
- via elektronisch leerplatform
- ad hoc en op initiatief docent via valven
- ad hoc en op initiatief studenten voor theorieverwerking
- wekelijks voor praktijkprojecten & zelfstudie (progress reporting)
- via mail: ad hoc op initiatief van docent en/of student
- tijdens de ingeplande globalisatieblokken (contacturen)