Business marketing (2007-2008)

De diverse aspecten van het businesstraject worden behandeld. Het belang van een goed aankoopmanagement wordt toegelicht en de B2B-flow wordt doorlopen. Maar ook Diensten Marketing en Trade Marketing komen aan bod.

A. Algemene competenties

  • 01. Denk- en redeneervaardigheid
  • 03. Kritisch reflecteren
  • 07. Een ingesteldheid tot levenslang leren hebben

B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties

  • 09. Oplossingsgericht kunnen werken in de zin van het zelfstandig definiëren en analyseren van complexe probleemsituaties in de beroepspraktijk en het kunnen ontwikkelen en toepassen van zinvolle oplossingsstrategieën

C. Beroepsspecifieke competenties

  • C02 De rol van analist.
  • C03 De rol van adviseur.

A. Volgtijdelijkheid

B. Competenties

A. Type

B. Verplichte leermiddelen

Cursus Dienstenmarketing Cursus B2B Marketing Presentatie Category Management Presentatie Aankoop

C. Aanbevolen leermiddelen

A. Types

  • hoorcollege
  • projectwerk

B. Omschrijving

Individueel projectwerk moet de student in staat stellen om zelfstandig en kritisch na te denken over een onderwerp en hierover een standpunt in te nemen en te verdedigen.

A. Types

  • mondeling examen
  • permanente evaluatie

B. Omschrijving

OA:
02256282
Code:
02256282
Vakcoördinator:
Lucie Somers
Semester:
1
Studiepunten:
2
Onderwijstaal:
Nederlands