- Introducing Voice Over IP **
- Voip Network Technologies
- VoIP Network Architectures
- Getting started with Cisco CallManager
- Administering Cisco CallManager
- Deploying Cisco CallManager
- Case study
A. Algemene competenties
- 01. Denk- en redeneervaardigheid
- 02. Informatie verwerven en verwerken
- 03. Kritisch reflecteren
- 04. Projectmatig en methodisch handelen in functie van creatieve kennisontwikkeling
B. Beroepsgerichte/ Algemeen wetenschappelijke competenties
- 08. Teamgericht kunnen werken
- 09. Oplossingsgericht kunnen werken in de zin van het zelfstandig definiëren en analyseren van complexe probleemsituaties in de beroepspraktijk en het kunnen ontwikkelen en toepassen van zinvolle oplossingsstrategieën
C. Beroepsspecifieke competenties
- C01 Assisteren bij de ontwikkeling van elektronische-ICT systemen.
- C02 Elektronische-ICT systemen testen.
- C03 Elektronische-ICT systemen beproeven.
- C07 De technische aspecten van een productieproces configureren.
- C09 Zelfstandig elektronische-ICT systemen installeren.
- C10 Zelfstandig elektronische-ICT systemen in bedrijf stellen.
- C11 Elektronische-ICT systemen operationeel houden.
Toelichting:
- De bachelor in elektronica-ICT kan een volledige case-study van een bedrijfssituatie implementeren voor VOIP
- De bachelor in elektronica-ICT kan een call manager configureren in combinatie met IP phones
- De bachelor in elektronica-ICT kan een IP phone netwerk koppelen met een PSTN of ISDN telefoonnetwerk
A. Volgtijdelijkheid
B. Competenties
Elektronica 2
A. Type
- materiaal op leeromgeving
B. Verplichte leermiddelen
Toledo
C. Aanbevolen leermiddelen
A. Types
- oefenpracticum
- labo en werkcollege
B. Omschrijving
A. Types
- praktische proef
- meerkeuzevragen
- projectwerk
B. Omschrijving